loading...
اکیپ شیش تایی ها
yasaman ^@^ بازدید : 6 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (7)

 تولد تولد تولدت مبارک مســـــی

یکی نیست بش بگه آخه چرا به ایران گل زدی حالا خوبه تو روز تولدت بیام ترورت کنم گل نزدی گل نزدی آخه دقیقه ۹۱؟؟؟؟؟؟؟؟

 

گروه ورزشي: لیونل مسی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین قرار است امروز به مناسبت جشن تولد 27 سالگی خود کفش های ویژه ای را در تمرینات این تیم بپوشد.

به گزارش دیلی میل، این کفش نسخه رنگارنگ همان کفشی است که شرکت آدیداس برای مسی در مسابقات جام جهانی 2014 تولید کرده است. شرکت آدیداس از کفش ویژه ای که این بازیکن در روز تولد خود خواهد پوشید، در مجموع 27 جفت تولید کرده است. تیم آرژانتین صعود خود از گروه ششم جام جهانی 2014 را قطعی کرده است و فردا شب (چهارشنبه) در آخرین مسابقه این گروه به مصاف نیجریه خواهد رفت. مسی در دو بازی قبلی آرژانتین در این جام دو گل به ثمر رسانده است. وی ابتدا به بوسنی گل زد و سپس در لحظات پایانی دیدار مقابل ایران یک گل حساس وارد دروازه حریف کرد.


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ش در تاریخ 1393/04/13 و 15:03 دقیقه ارسال شده است

حالا من فضولم می پرسم تو فضولی نکن ی عددی
پاسخ : مگه کمتره که اینو میگی؟؟

این نظر توسط ش در تاریخ 1393/04/13 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

باورم می شه مگه من قبول می شدم می رفتم عایا نگفتی نمره خامت چند شد.
پاسخ : 148 تو چی؟؟؟

این نظر توسط ش در تاریخ 1393/04/11 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

مسی رو گفتم بعد حقیقی را با این درک و فهمی که تو داری انتظار تیز هوشان قبول شدم داشتی عایا
پاسخ : هوشم که خدایی خوبه ولی یه چیز میگم میدونم باور نمیکنی اگرم قبول میشدم نمیرفتم دوستامو ول کنم برم خر خون شم عایا؟

این نظر توسط شکیبا در تاریخ 1393/04/10 و 13:09 دقیقه ارسال شده است

ببین منظورش اول خودشون بعد ایران بود (ی؟) تابلو سبز را تازگی ها دادند یا چهرشو علی انقدر نا راحت بود گفت دیگه نمی ام فیس بوک بعدم تشکر از اونایی که به مامان و بابای بی گناهم فحش دادند گنا داره
پاسخ : من که نفهمیدم چی گفتی

این نظر توسط شکیبا در تاریخ 1393/04/09 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

فمیدی ایرانی ها به علی رضا (ح) چه قدر فحش دادن به خاطر مسی جونت البته مسی رو هم بی نصیب نذاشتن
پاسخ : برو بابا من چند بار بگم مسی میخواست به نیجریه خیلی گل بزنه که ایران صعود کنه اونایی هم که فحش میدن شعورشونو میرسونن عشقم مســــــــــــــــــــــــی

این نظر توسط شکیبا در تاریخ 1393/04/06 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

وقتی بت زنگ زدم اونقدر بی حال بودی که یادم رفت تولد ایشون رو تبریک بگم هم تولد خودت هم تولد ایشون پیرمرد 27 ساله ی نامرد خدا بگم چی کارش نکه مبارک
پاسخ : اهم به این جوونی بهش توهین نکنا بزار تا بت بگم قبل از بازی با نیجریه گفت تو بازی با نیجریه تمام تلاشمو برای ایران میکنم تا صعود کنن به خاطر فرشی که بش هدیه دادن بس که با تربیته بعد از حذف ایرانم روزنامه ها گفتن مسی برای ایران بازی کرد ما برای نیجریه

این نظر توسط لپ قرمزی در تاریخ 1393/04/04 و 22:40 دقیقه ارسال شده است

عزیزم تو لدت مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک.بین من چ دوست خوبیم
پاسخ : منم از طرف مسی ازت تشکر میکنم ولی بازم مسی تو صفحه ی شخصیش تو فیسبوک از ایرانی هایی که بش تبریک گفتن تشکر کرده الآن هم دقیقا بعد بازی ایران و بوسنیه باختیم ولی بازم باید بگیم:
عـــــالـــــــــــــــــــــــــــی بـــــــــــــــــــــــود.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یکی بود که دیگه نیست و این تمام ماجراست... خدایا...صدام رو میشنوی ؟ التماست میکنم تمام دنیایت را ارزانی دیگران کن اما آن که مال من است را ارزانی دیگران نکن . تقدیم به بروبچ ســوم ب saba tanha
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبم چیـــــــه؟؟؟؟؟؟
    کدوم مطلبو بیشتر می پسندید؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 221
  • بازدید کلی : 7,716
  • کدهای اختصاصی








    مرجع کد آهنگ برای وبلاگ


    چت روم فارسی|فوریوچت



    کد بارش ستاره و قلب

    انصاف نیست...دنیا آنقدر کو چک باشد که آدم های تکراری را روزی هزار بار ببینی...وآنقدر بزرگ باشد...که نتوانی آن کس را که دلت میخواهد حتی یک بار ببینی همــــیشـه دقــیقآ وقـــــتی پـُر از حـــرفی وقتـــی بغــــض میکـــُنی وقتـــی دآغونــــی وقــــتی دلــِت شکــــستـه دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ انقــــدر حـ ـرف دآری کـــه فقــط میتونــی بگـ ـی : “بیخـــیآل“… … تو که انقدر اومدی یهو یه نظرم بزار دیگه با این نظر گذاشتنتون

    کد سایه دار شدن لینک ها

    .



    

    کد هدایت به بالا


    


    <



















































    کد ساعت فلش