loading...
اکیپ شیش تایی ها
yasaman ^@^ بازدید : 45 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (34)


مـے ترسم از نبوבنت و از بوבنت بیشتر...!


نـבاشتنت ویرانم میڪنـב وבاشتنت متوقفم...!


وقتـے نیستـے ڪسـے را نمـے خواهم و وقتـے هستے تورا میخواهم..!


رنگهایم بے تو سیاه است وבر ڪنارت خاڪسترے ام...!


خـבاحافظے ات به جنونم میکشـב و سلامت به پریشانے ام...!


بے تو בلتنگم وباتو بیقرار...


بے توخسته ام وباتو בر فرار...


בرخیال مــלּ بمان... از ڪنار مــלּ برو...!!


مــלּ خو گرفته ام به نبوבنت...!

از سڪوتم بترس …

وقتی ڪـﮧ ساڪـــت می شوم ….

لابـב همـﮧ ے בرב בل هایم را بـرבه ام پیش خـــבا ... !


ashenaye-gharib.blog.ir
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط لپ قرمزی در تاریخ 1393/05/24 و 22:21 دقیقه ارسال شده است

سلاممممممممممممممممم

خانوم چه عجب؟

ادرسشویادم رفت بده.شایبیام
پاسخ : باشه میام برات میزارم تو وبلاگت

این نظر توسط امیتیس در تاریخ 1393/05/14 و 10:39 دقیقه ارسال شده است

نه پرسپولیس به تو احتیاج داره
پرسپولیس تیم منه تا آخر دنیا هم باهاشم
از اسم استفراغ متنفرم
چون به هیچ کس وفا نکرد
حتی اگه پرسپولیس بره لیگ یک بازم عاشقشم
عاشق 666666666666666
پاسخ : باشه اصن تو خوبی پرسپولیس عاشق توئه
خخخخخخخخخخخ
بیخیال بابا اصن تو استفراغی نیستی خوبه؟؟؟؟؟؟

این نظر توسط امیتیس در تاریخ 1393/05/12 و 8:22 دقیقه ارسال شده است

چرا نفهم شدی
فک کنم بایدی نکته رو بهت صد بار بگم
ببین من عاشق پرسپولیس
زمین به اسمون اسمون به زمین بیاد
من قر مز هستم
فک نکنم لازم باشه اینا رو بهت بگم
اخه تو چمیدونی هوادار ینی چی
پاسخ : نه بابا راست میگی؟
آخییییییییی حتما تو میدونی هوادار ینی چی
چه قرمز باشی چه نباشی پرسپولیس به تو احتیاج نداره استقلالی
خخخخخخخخخخخخ

این نظر توسط امیتیس در تاریخ 1393/05/05 و 20:01 دقیقه ارسال شده است

عزیزم دوران توهم گذشت
الان احساس می کنم
نمی تونم ازش دل بکنم فقط عقاب
مسیت رفته بود به اسراییلی ها کمک کرده بود اونم 1میلیون یورو
یه ذره خجالت
پاسخ : برو بابا ازشون شکایت کرده لیاقتت همون استفراغیه واقعا
کور شود هر چشم که نتوتن دید

این نظر توسط شکیب در تاریخ 1393/05/04 و 10:42 دقیقه ارسال شده است

سلام. چه خبر؟دلم برات تنگیده .چه آ هنگت بی خوده
پاسخ : جدید ترین آهنگه یاسه وقت کنم حتما عوضش میکنم

این نظر توسط امیتیس در تاریخ 1393/04/28 و 15:51 دقیقه ارسال شده است

چرا دیگه نمیای؟هان
غفور رو دیشب دیدی؟درخت کاشت
تصمیم گرفتم اون استفراغی رو از زندگیم حذف کنم
بیااااااااااااا
پاسخ : آفرین به تو دوستم

این نظر توسط امیتیس در تاریخ 1393/04/25 و 17:45 دقیقه ارسال شده است

عزیزم واقعا ناراحت شدم
احسا س می کردم مسی می خواد گریه کنه
ولی 4سال دیگه قهرمان میشید
راستی بگو امیتیس
تو دعا کن امشب روسه رو ببریم
راستی اواین بازی پیکان با سپاهانه
بدبخت شدیم
دوست دارم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
پاسخ : طرفدار پیکان شدی؟
اشکال نداره اون که قهرمان نشدیم فدای سر مسی جون

این نظر توسط امیتیس در تاریخ 1393/04/20 و 10:39 دقیقه ارسال شده است

عزیزم چرا دیگه نمیای
ممنون که از عشقم تعریف کردی
می دونی پرسپولیس 8میلییارد پیشنهاد کرد ولی نیمد
اخرش اومدی بانک ورزش؟
مسی عالی بود بت تبریک می گم
پاسخ : وای وای وای تو چقدر تغییر کردی این چه وضع حرف زدنه
خواهش میکنم گلم مسی هم که دیگه من ازش خواهش کردم دعا کن فینالو ببرن

این نظر توسط §-@ در تاریخ 1393/04/19 و 23:41 دقیقه ارسال شده است

زندگی یک پاداش الهی است، فرصتی است کوتاه تا ببالی، بیابی، بدانی،
بیندیشی، بفهمی، عشق بورزی، لبخند بزنی و در نهایت در خاطره ها بمانی.

این نظر توسط لپ قرمزی در تاریخ 1393/04/15 و 13:32 دقیقه ارسال شده است

بیل وبم من ی چت باکس دارم
پاسخ : چه جالب فک کردم نداری خخخخ


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یکی بود که دیگه نیست و این تمام ماجراست... خدایا...صدام رو میشنوی ؟ التماست میکنم تمام دنیایت را ارزانی دیگران کن اما آن که مال من است را ارزانی دیگران نکن . تقدیم به بروبچ ســوم ب saba tanha
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبم چیـــــــه؟؟؟؟؟؟
    کدوم مطلبو بیشتر می پسندید؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 159
  • بازدید کلی : 7,654
  • کدهای اختصاصی








    مرجع کد آهنگ برای وبلاگ


    چت روم فارسی|فوریوچت



    کد بارش ستاره و قلب

    انصاف نیست...دنیا آنقدر کو چک باشد که آدم های تکراری را روزی هزار بار ببینی...وآنقدر بزرگ باشد...که نتوانی آن کس را که دلت میخواهد حتی یک بار ببینی همــــیشـه دقــیقآ وقـــــتی پـُر از حـــرفی وقتـــی بغــــض میکـــُنی وقتـــی دآغونــــی وقــــتی دلــِت شکــــستـه دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ انقــــدر حـ ـرف دآری کـــه فقــط میتونــی بگـ ـی : “بیخـــیآل“… … تو که انقدر اومدی یهو یه نظرم بزار دیگه با این نظر گذاشتنتون

    کد سایه دار شدن لینک ها

    .



    

    کد هدایت به بالا


    


    <



















































    کد ساعت فلش