loading...
اکیپ شیش تایی ها
yasaman ^@^ بازدید : 6 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (7)

 تولد تولد تولدت مبارک مســـــی

یکی نیست بش بگه آخه چرا به ایران گل زدی حالا خوبه تو روز تولدت بیام ترورت کنم گل نزدی گل نزدی آخه دقیقه ۹۱؟؟؟؟؟؟؟؟

 

گروه ورزشي: لیونل مسی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین قرار است امروز به مناسبت جشن تولد 27 سالگی خود کفش های ویژه ای را در تمرینات این تیم بپوشد.

به گزارش دیلی میل، این کفش نسخه رنگارنگ همان کفشی است که شرکت آدیداس برای مسی در مسابقات جام جهانی 2014 تولید کرده است. شرکت آدیداس از کفش ویژه ای که این بازیکن در روز تولد خود خواهد پوشید، در مجموع 27 جفت تولید کرده است. تیم آرژانتین صعود خود از گروه ششم جام جهانی 2014 را قطعی کرده است و فردا شب (چهارشنبه) در آخرین مسابقه این گروه به مصاف نیجریه خواهد رفت. مسی در دو بازی قبلی آرژانتین در این جام دو گل به ثمر رسانده است. وی ابتدا به بوسنی گل زد و سپس در لحظات پایانی دیدار مقابل ایران یک گل حساس وارد دروازه حریف کرد.


 

yasaman ^@^ بازدید : 7 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

لیونل مسی در دوران کودکی

لیونل مسی در دوران کودکی (عکس)

لیونل مسی در دوران کودکی (عکس)

روزنامه مارکا عکسی از لیونل مسی را در نخستین تیمی که در آن پا به توپ شده بود، منتشر کرد.

به گزارش تکناز،‌ لیونل مسی در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که بارسلونا ایستگاه آخر او نخواهد بود و دوست دارد روزی بازی در لیگ آرژانتین را تجربه کند، هر چند زمان آن را به طور دقیق معین نکرد.

روزنامه مارکا اسپانیا که از روزنامه های نزدیک به رئال مادرید به شمار می آید، عکسی از لیونل مسی را با تیم نخست دوران بازیگری او یعنی روزاریو سنترال منتشر کرد تا نشان دهد ستاره بارسلونا روزی دین خود را به تیمی که در آن پا به توپ شده ادا خواهد کرد.

لیونل مسی در دوران کودکی (عکس)



yasaman ^@^ بازدید : 16 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
ماشینهای لیونل مسی/ تصاویر

تقریباً نمی توان فوتبالیستی نام برد که عاشق سوار شدن خودروهای لوکس نباشد، بهترین بازیکن جهان نیز از این قاعده مستثنی نیست، در این بخش تصاویری از تمامی ماشین هایی که مسی از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ سوار می شده است جمع آوری گردیده است:

yasaman ^@^ بازدید : 13 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دستمزد خیره کننده مسی در بارسلونا

لیونل مسی که این روزها به علت مصدومیت به روزاریو آرژانتین رفته تا علاوه بر درمان به استراحت در کنار خانواده اش هم بپردازد به زودی به میادین باز خواهد گشت.

لیونل مسی قرار است به محض برگشتش به بارسلونا با پیشنهاد خیره کننده ای مواجه شود.

به گزارش سرویس ورزشی فرارو،آن طور که روزنامه های اسپانیایی نوشته اند قرار است او روز دوم ژانویه به تمرینات بارسلونا برگردد تا خودش را مهیای بازی مهم این تیم در روز ۱۹ ژانویه برابر اتلتیکو مادرید کند. اما بارسایی ها تدارک دیده اند به محض بازگشت او به بارسلونا یعنی درست همان روز دوم ژانویه پیشنهاد تمدید قراردادی به این بازیکن دهند تا مسی قراردادش را تا سال ۲۰۱۸ با «بلوگرانا» تمدید کند.
این طور که روزنامه «آس» نوشته «پولگا» به احتمال فراوان تبدیل می شود به بازیکن فوتبالی که بیشترین دستمزد را در دنیا می گیرد. البته این خبر را خوسپ بارتومئو، نائب رییس بارسلونا هم در گفت و گو با تلویزیون شبکه ۳ اسپانیا تایید کرده است: «بهترین بازیکن دنیا باید بیشترین دستمزد را بگیرد و ما به این موضوع واقف هستیم.»
مسی بالاتر از رونالدو
در این میان و اگر این گفته ها صحت داشته باشد مسی باید مبلغ دریافتی اش بیشتر از رونالدویی باشد که به تازگی قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرده است؛ رونالدو این روزها و به نقل از روزنامه آس جوری دستمزدش را تنظیم کرده که مبلغ دریافتی اش نزدیک به ۲۰ میلیون یورو در سال می شود.
حالا اگر مسی قرار است به عنوان بهترین بازیکن دنیا بیشترین دستمزد را هم بگیرد باید در انتظار دستمزد رویایی بیش از ۲۰ میلیون یورویی باشد که بارسایی ها برایش در نظر گرفته اند.
yasaman ^@^ بازدید : 9 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

خانه تمام فوتبالی لیونل مسی+تصاویر

منزلی که معمار اسپانیایی برای مسی طراحی کرده است به شکل زمین فوتبال است تا این مهاجم آرژانتینی لحظه ای از فوتبال غافل نشود.

 هنرنمایی لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا محدود به مستطیل سبز نمی شود او می خواهد در خارج از جهان فوتبال هم نگاه ها را به خود جلب کند؛ این را به خوبی می توان از منزل فاخری که برای او طراحی شده است درک کرد.

به گزارش ایسنا،لوئیس گاریدو معمار اسپانیایی منزلی را برای مسی طراحی کرده است که شبیه زمین فوتبال است. او درباره انگیزه اش از ساخت این خانه گفت: تصمیم گرفتم تا خانه مسی را به این شکل درآورم تا شور و هیجان او برای فوتبال را بیشتر کنم.

درباره ما
Profile Pic
یکی بود که دیگه نیست و این تمام ماجراست... خدایا...صدام رو میشنوی ؟ التماست میکنم تمام دنیایت را ارزانی دیگران کن اما آن که مال من است را ارزانی دیگران نکن . تقدیم به بروبچ ســوم ب saba tanha
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبم چیـــــــه؟؟؟؟؟؟
    کدوم مطلبو بیشتر می پسندید؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 93
  • بازدید کلی : 7,588
  • کدهای اختصاصی








    مرجع کد آهنگ برای وبلاگ


    چت روم فارسی|فوریوچت



    کد بارش ستاره و قلب

    انصاف نیست...دنیا آنقدر کو چک باشد که آدم های تکراری را روزی هزار بار ببینی...وآنقدر بزرگ باشد...که نتوانی آن کس را که دلت میخواهد حتی یک بار ببینی همــــیشـه دقــیقآ وقـــــتی پـُر از حـــرفی وقتـــی بغــــض میکـــُنی وقتـــی دآغونــــی وقــــتی دلــِت شکــــستـه دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ انقــــدر حـ ـرف دآری کـــه فقــط میتونــی بگـ ـی : “بیخـــیآل“… … تو که انقدر اومدی یهو یه نظرم بزار دیگه با این نظر گذاشتنتون

    کد سایه دار شدن لینک ها

    .



    

    کد هدایت به بالا


    


    <



















































    کد ساعت فلش