loading...
اکیپ شیش تایی ها
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط لپ قرمزی در تاریخ 1393/03/29 و 17:22 دقیقه ارسال شده است

مگه نرفتی بگیری؟من 20 شدم.من چیکار ه وب اون دختره دارم. وب خودم چی؟
پاسخ : چرا گرفتم کدوم دختره؟؟؟؟ وبت خودت چی/؟؟؟؟

این نظر توسط لپ قرمزی در تاریخ 1393/03/29 و 11:16 دقیقه ارسال شده است

my lifeنمیاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟مطمئنی؟؟؟؟؟؟؟چیرا؟؟؟؟حالاااااااااااااااااا تو برو
راستی معدلت چندشد؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : چرا اونو میاره وبلاگ نگارو میگم که نمیاره
شاید 20

این نظر توسط لپ قرمزی در تاریخ 1393/03/27 و 23:25 دقیقه ارسال شده است

'گفتم بروووووووووووو وبم بین اینترنت شما میاره یا نه؟؟؟ اینترنت ما فقط وب تو رو میاره نمدونم چرا بقیه ی سایتارو هم نمیاره.برووووووو جوابشو بعد بگو رفتی وب امیتیس بهش بگو من لازم ب ادرس وب تو ندارم حتما بگو یادت نره. و دیگه اصلا دوس ندارم برم وبش تا ازم معذرت خواهی نکنه یادت نره.همه چیزایی که بهش گفتم بهش بگو یاس جونمممممممممممممممممممممم
پاسخ : اوه اوه اوه یه نفسی بکش حالا باشه اگه در دسترس بود میرم ولی از لحاظ وبلاگ راستش یه همچین وبلاگی وجود نداره ها
اون یکی وبت یعنی رزبلاگ

این نظر توسط لپ قرمزی در تاریخ 1393/03/27 و 17:42 دقیقه ارسال شده است

برووووووووووووووووووو وبم ببین میاره
پاسخ : چی میاره؟؟؟؟!!!!!

این نظر توسط ی گل در تاریخ 1393/03/27 و 12:59 دقیقه ارسال شده است

سلا م ب منم سر بزنی خوشحال میشم.
پاسخ : سلام نرجس خانوم

این نظر توسط لپ قرمزی در تاریخ 1393/03/24 و 19:27 دقیقه ارسال شده است

lمن به افتخار تو چی گذاشتم تو وبت چرا دیگه نمیایی؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : ببخش این چند روز امکاناتم کم بود امیدوارم بفهمی چی میگم
میفهمی عایا؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
الآن میام


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یکی بود که دیگه نیست و این تمام ماجراست... خدایا...صدام رو میشنوی ؟ التماست میکنم تمام دنیایت را ارزانی دیگران کن اما آن که مال من است را ارزانی دیگران نکن . تقدیم به بروبچ ســوم ب saba tanha
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به وبم چیـــــــه؟؟؟؟؟؟
    کدوم مطلبو بیشتر می پسندید؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 266
  • بازدید سال : 355
  • بازدید کلی : 7,850
  • کدهای اختصاصی








    مرجع کد آهنگ برای وبلاگ


    چت روم فارسی|فوریوچت



    کد بارش ستاره و قلب

    انصاف نیست...دنیا آنقدر کو چک باشد که آدم های تکراری را روزی هزار بار ببینی...وآنقدر بزرگ باشد...که نتوانی آن کس را که دلت میخواهد حتی یک بار ببینی همــــیشـه دقــیقآ وقـــــتی پـُر از حـــرفی وقتـــی بغــــض میکـــُنی وقتـــی دآغونــــی وقــــتی دلــِت شکــــستـه دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ انقــــدر حـ ـرف دآری کـــه فقــط میتونــی بگـ ـی : “بیخـــیآل“… … تو که انقدر اومدی یهو یه نظرم بزار دیگه با این نظر گذاشتنتون

    کد سایه دار شدن لینک ها

    .



    

    کد هدایت به بالا


    


    <



















































    کد ساعت فلش